Dlaczego warto być na LinkedIn?
5 powodów
LinkedIn to medium społecznościowe zrzeszające osoby poszukujące pracy, rozwijające swój biznes, pracodawców, managerów i wszystkich, którym zależy na tym, aby znaleźć lub oferować zatrudnienie oraz być na bieżąco w swojej branży. Głównym celem tej platformy jest stworzenie możliwości jak najłatwiejszego nawiązania relacji na poziomie biznesowo-zawodowym w celu stworzenia swojej sieci kontaktów i rozwijania kariery.
LinkedIn jest odpowiedzią na ogromne zmiany jakie zaszły w świecie biznesu i na rynku pracy w ostatnich latach. Platforma ta odzwierciedla obecną formę pozyskiwania i prowadzenia kontaktów biznesowych oraz zaangażowania i aktualizowania wiedzy w zakresie interesującej nas branży. Poznanie i sprawne posługiwanie się narzędziem jakim jest LinkedIn może stanowić krok milowy w rozwoju Twojej marki osobistej, kariery, czy też działalności gospodarczej.
LinkedIn – powstanie i osiągnięcia
Portal społecznościowy LinkedIn został założony w grudniu 2002 roku przez Reida Hoffmana, Jean-Luca Vaillanta, Konstantina Guericke’a, Erica Ly i Allena Blue, a uruchomiony 5 maja 2003 roku w Mountain View na terenie Kalifornii w Stanach Zjednoczonych. W 2016 roku firma została wykupiona przez Microsoft za 26,2 miliarda dolarów. Popularność i ilość użytkowników na tym medium społecznościowym rosła przez lata. Obecnie na LinkedIn, którym kieruje Ryan Roslansky zarejestrowanych jest ponad 850 milionów członków, z więcej niż 200 krajów świata. Portal dostępny jest w 22 wersjach językowych, w tym od 2012 roku w języku polskim. Aktualnie na LinkedIn znaleźć możemy ponad 2 miliony Polaków.
Jak zarejestrować się na LinkedIn?
Sam proces rejestracji i otwierania profilu wygląda tak samo, jak w innych mediach społecznościowych. Założyć konto możesz na stronie https://pl.linkedin.com/ lub za pośrednictwem aplikacji mobilnej, którą należy uprzednio pobrać i zainstalować na swoim telefonie. Jest to proste i nie powinno być dla Ciebie problematyczne. Po zalogowaniu się do swojego konta (możesz to zrobić klikając w prawym górnym rogu strony głównej) od razu zobaczysz różnice jakie występują w serwisie LinkedIn, w porównaniu do innych social mediów tj. Facebook. Teraz czas zgłębić wiedzę na temat budowania sieci kontaktów i poruszania się na swoim profilu.
Jak uzupełnić swój profil w LinkedIn?
Po zalogowaniu się na swoim koncie LinkedIn warto poszukać znajomych, organizacji i firm, które są dla Ciebie interesujące. Przeglądając ich profile koniecznie zwróć uwagę na elementy, które postanowili na nich zamieścić. Podstawowe informacje, podsumowanie zawodowe, zdjęcie profilowe, background photo – jeżeli szukasz pracy musisz wiedzieć, że dla rekruterów każdy z tych szczegółów ma duże znaczenie. Wysokie umiejętności, znaczące kompetencje w swojej branży oraz doświadczenie zawodowe są oczywiście bardzo ważne, ale sam sposób prezentacji informacji i Twojej osoby również jest istotny.
Twój profil wyświetla się podzielony na dwie części: po lewo są informacje o Tobie, to część wyglądająca trochę jak profesjonalne CV, po prawej stronie są natomiast proponowane profile, kursy platformy LinkedIn Learning itp. Ważną opcją w tym miejscu jest też możliwość edytowania profilu publicznego. Polega o na na tym, że po uzupełnieni swojego konta będziesz mógł zobaczyć jak wygada ono dla innych użytkowników i wprowadzić zmiany. Edycji danych na profilu możesz dokonać klikając ikonę plusa lub długopisu w wybranych segmentach strony.
Jak działa medium społecznościowe LinkedIn?
Profil na LinkedIn należy traktować jako coś w rodzaju wizytówki zawodowej. Budowa tego portalu wygląda jak wirtualne, profesjonalne CV przedstawiające przebieg edukacji, naukowy dorobek, podsumowanie zawodowe oraz umiejętności, kursy i kwalifikacje. W swoim początkowym zamyśle portal ten miał służyć właśnie jako baza Curriculum Vitae, obecnie oferuje jednak wiele innych funkcjonalności. Jest to narzędzie przeznaczone zarówno dla uczniów, studentów, jak i aktywnych zawodowo osób, ponieważ pozwala na budowanie swojego zawodowego wizerunku od zera. LinkedIn jest także nieocenionym medium pozwalającym na rozwój firm i pozyskiwanie nowych kontrahentów.
Wykorzystywany przez LinkedIn algorytm działa na tej samej zasadzie, na której funkcjonują w zasadzie wszystkie inne social media. Preferencje, które dotyczą twojego profilu definiują jakie informacje uznane są z najbardziej interesujące dla Ciebie i będą wyświetlane jako pierwsze. Sprawia to, że codziennie możesz spodziewać się spersonalizowanej dawki propozycji znajomych, przeprowadzanych aktualnie rekrutacji i innych. Wszystko skrupulatnie dopasowane do Twojego profilu zawodowego, aby zachęcić Cię do dalszej aktywności i czerpania wymiernych korzyści z założenia profilu na LinkedIn.
Podstawowe funkcjonalności LinkedIn
Wiesz już jak powstało i czym jest LinkedIn. W ramach podsumowania warto wymienić główne użyteczności, jakie umożliwia stworzony i odpowiednio przygotowany profil na tym medium społecznościowym. Do najważniejszych funkcji jakie LinkedIn oferuje w swojej podstawowej wersji, zaliczyć możemy:
tworzenie życiorysu zawodowego,
generowanie pliku CV na podstawie stworzonego profilu,
zamieszczanie ofert pracy,
szukanie pracowników,
znajdowanie ofert zatrudnienia,
dodawanie i promowanie artykułów,
publikowanie referencji od poprzednich pracodawców,
przynależność do społeczności dotyczących konkretnych branży lub tematów,
wyszukiwanie interesujących użytkowników i budowanie sieci kontaktów,
promowanie własnej działalności gospodarczej, działalności w sieci i innych,
możliwość wysyłania wiadomości prywatnych,
dostęp do statystyk.
LinkedIn Premium, czy jest dla Ciebie?
Pora dowiedzieć się czym są rozszerzone możliwości, jakie oferuje konto premium na LinkedIn. Narzędzia, jakie dostępne są w wersji płatnej z pewnością sprawdzą się u osób dobrze poruszających się na tej platformie, ponieważ będą one potrafiły w wymierny sposób z nich korzystać. Rodzaje kont LinkedIn Premium to:
Konto Careers
Wariant dla osób nastawionych na poszukiwanie pracy. Oprócz podstawowych umożliwia on dodatkowe funkcje tj.: dostęp do pełnej listy użytkowników, którzy odwiedzili Twój profil, możliwość wysyłania bezpośrednich wiadomości „InMail” do rekruterów (5 miesięcznie) i ocenę na temat tego, jak wypadasz na tle innych kandydatów.
Oprócz typowo technicznych możliwości Konto Premium Careers daje również dostęp do platformy edukacyjnej LinkedIn Learning. Stworzone kursy są bardzo dobrze przygotowane zarówno merytorycznie, jak i jakościowo. Po ukończonym szkoleniu otrzymujesz certyfikat, który możesz udostępniać na swoim profilu. Podnoszenie swoich umiejętności podczas procesu poszukiwania pracy wygląda bardzo dobrze w CV.
Konto Business
Rodzaj rozszerzenia podstawowego konta przeznaczony dla osób będących na LinkedIn w celu rozwijania swojej firmy. Konto Premium Business udostępnia te same funkcje, co Career, a dodatkowo pozwala na wysyłanie 15 bezpośrednich wiadomości „InMail” do użytkowników, z którymi nie mamy wspólnych znajomych, czyli tzw. kontaktów 3 stopnia (kontakty 1 stopnia to nasi znajomi, a kontakty 2 stopnia to znajomi naszych znajomych). Oprócz tego umożliwia także dostęp do dodatkowych danych firmy, zaawansowanych filtrów wyszukiwania oraz możliwość nieograniczonego wyszukiwania w sieci rozszerzonej.
Sales Navigator
Opcja premium dedykowana marketingowcom i handlowcom, którzy za pośrednictwem LinkedIn realizują działania sprzedażowe w mediach społecznościowych. Ten rodzaj sprzedaży pozwala przeprowadzać sprawny prospecting, budować siatkę klientów oraz zdobywać leady B2B. LinkedIn Sales Navigator ma trzy rodzaje rozszerzeń: Professional, Team i Enterprise, które nieco różnią się między sobą.
Dodatkowymi możliwościami jakie daje ta opcja premium jest możliwość zapisania 1500 potencjalnych klientów, dostęp do rekomendacji, kilkanaście filtrów wyszukiwania, przeglądanie dowolnej liczby użytkowników, Open Profile, czyli możliwość otrzymywania wiadomości od osób spoza naszej siatki kontaktów, dodawanie tagów i notatek do profili użytkowników lub firm. Istotna jest też możliwość wysyłania do 50 wiadomości „InMail”.
Konto Recruiter
Jak można domyślić się po nazwie jest ro rozszerzenie dedykowane rekruterom, które tak samo jak LinkedIn Sales Navigator posiada różne rodzaje rozszerzeń: Lite, Professional Services i Corporate. Różnice pomiędzy tymi opcjami dotyczą głównie funkcjonalności, które związane są z tym, jak duże potrzeby rekrutacyjne ma użytkownik konta lub firma.
Konto LinkedIn Recruiter oprócz możliwości dostępnych we wcześniej przedstawionych rodzajach pakietów premium pozwala także na: utworzenie do 100 projektów rekrutacyjnych, używanie zaawansowanych filtrów wyszukiwania, wysłanie do 30 wiadomości „InMail” oraz stworzenie i zapisanie do 10 alertów wyszukiwania. Niestety wykupienie abonamentu na wersję Recruiter nie daje możliwości darmowego wystawiania ogłoszeń, jest to opcja dodatkowo płatna za każą ofertę pracy.
Wykupienie opcji LinkedIn Premium może być bardzo opłacalne i na prawdę przynosić wymierne korzyści zarówno w poszukiwaniu zatrudnienia, odkrywaniu nowych pracowników, promowaniu swojej firmy, ale także pozyskiwaniu nowych klientów i działaniach marketingowych. Platforma LinkedIn rozwija się w niesamowitym tempie, dlatego warto zwrócić na nią uwagę i rozważyć przynajmniej częściowe przeniesienie tam swoich działań biznesowych. Jest to bardzo nowoczesny sposób podejścia do kwestii kariery, rozwoju i działań sprzedażowych.
Sam LinkedIn Premium nie jest dla każdego. Jeżeli nie znasz się na obsłudze i wykorzystaniu tego medium społecznościowego najpewniej na niewiele Ci się on zda, jednak w rękach profesjonalisty może okazać się on bardzo skutecznym narzędziem, które wyniesie twoją działalność na zupełnie nowy poziom. W Assistly wiemy jak to zrobić!
Dlaczego warto być na LinkedIn?
Wiesz już czym jest LinkedIn, jak wygląda ta platforma, jak założyć konto, jak uzupełnić swój profil oraz jak wiele możliwości daje to medium społecznościowe. Ale czy na pewno wiesz, jak można je w pełni wykorzystać do realizacji swoich celów biznesowo-zawodowych? Najwyższy czas przejść zatem do clou tego artykułu i odpowiedzieć na pytanie „Dlaczego warto być na LinkedIn?”. W zależności od założonego targetu sposoby i cele, dla których jesteśmy na tej platformie mogą być bardzo odmienne. Z istniejącej puli powodów wyłania się jednak kilka powtarzających się najczęściej. Oto 5 najważniejszych przyczyn, dla których warto znaleźć swoje miejsce na LinkedIn.
1.Budowanie marki osobistej, czyli personal branding
Stosunkowo od niedawna tak wiele mówi się o budowaniu swojej marki osobistej. Personal branding to odpowiednie zarządzanie swoim wizerunkiem, w celu kształtowania odbioru własnej osoby przez otoczenie. Najczęściej pojęcie to odnosi się do osób znanych, rozpoznawalnych tj. politycy, artyści. Warto jednak wykorzystać proces kształtowania własnej marki do osiągania celów zawodowych. LinkedIn jest idealnym do tego narzędziem.
Zakładając profil warto przemyśleć cel jaki ma przynieść nasza aktywność na tym medium społecznościowym. To właśnie wyznaczony target powinien definiować naszą strategię prowadzenia profilu na LinkedIn. Już na etapie dodawania zdjęcia profilowego skup się na tym, aby było ono spójne z wizerunkiem, jaki chcesz kreować w social mediach. LinkedIn jest perfekcyjne do budowania marki osobistej, ponieważ wyniki wyszukiwania w Google bardzo wysoko pozycjonują to medium. Wykorzystaj to!
W budowaniu własnej marki osobistej na LinkedIn bardzo istotne są dwie rzeczy: odpowiednie uzupełnienie profilu oraz bieżąca aktywność. Dobrze jest wypełnić profil informacjami, które podpowiada platforma, aż do uzyskania poziomu mistrzowskiego. Tak szczegółowe i zaangażowane podejście do własnej „wizytówki” z pewnością zostanie docenione przez rekruterów, kiedy będziesz szukać pracy. Jeżeli chcesz zbudować pozycję eksperta koniecznie dbaj o regularną aktywność. Publikuj artykuły, udostępniaj ciekawe badania i prace innych, komentuj bieżące nowinki z Twojej branży. Dzięki temu staniesz się rozpoznawalny i będziesz mógł wykorzystać zbudowany personal branding do znalezienia wymarzonej pracy.
2.Employer branding
Zwrot „employer branding” został pierwszy raz użyty w 2001 roku przez firmę McKinsey, a w języku polskim oznacza budowanie marki pracodawcy. Na proces ten składa się ogół działań podejmowanych przez daną firmę, które mają zapewnić wykreowanie wizerunku przedsiębiorstwa jako dobrego pracodawcy. Employer branding ma na celu stworzenie obrazu firmy, w której pracownicy mogą liczyć na rozwojowe i dobre środowisko pracy. Jest to strategia długoterminowa, na którą składają się zapewnienie korzystnych warunków do wykonywania obowiązków zawodowych, benefity i odpowiednie wynagrodzenie. Istotne jest też tworzenie interesujących ofert pracy, które będą miały pokrycie w rzeczywistości.
Wyróżnia się dwa rodzaje employer brandingu: zewnętrzny i wewnętrzny. Różnica między nimi dotyczy tego, do kogo są skierowane. Zewnętrzy employer branding jest ukierunkowany głownie na potencjalnych pracowników, jednak można wykorzystać go również do kreowania pozytywnego wizerunku firmy wśród klientów. Employer branding wewnętrzny jest związany z pozytywną komunikacją i odbiorem firmy wśród zatrudnionych osób. Jego celem jest zminimalizowanie rotacji pracowników, poprzez zwiększenie ich satysfakcji z pracy oraz uniknięcie straty najbardziej wartościowych talentów. Warto dbać równocześnie o oba rodzaje budowania marki pracodawcy, ponieważ są one ze sobą bardzo mocno związane.
Prowadzenie profilu na LinkedIn w sposób przemyślany i ukierunkowany na konkretne cele, w tym przypadku budowanie pozytywnego odbioru marki sprawia, że z punktu widzenia pracownika dana organizacja jawi się jako dobre miejsce do pracy. Media społecznościowe są idealny miejscem do kreowania pozytywnego social brandingu, ponieważ możesz dodać na nie wiele różnorodnych treści potwierdzających zadowolenie Twoich pracowników z tego, w jakim miejscu rozwijają swoją karierę. Promuj ich profile i chwal publicznie za wyjątkowe umiejętności, udostępniaj ich osiągnięcia. Dla Twojego zespołu będzie to miłe docenienie ich pracy, a dla partnerów biznesowych potwierdzenie, że spełniasz się świetnie w roli pracodawcy.
Konto Premium LinkedIn umożliwia także dodawanie ogłoszeń o pracę, które dobrze skonstruowane również będą wpływały na pozytywny odbiór Twojej marki. Oprócz wpisywania obowiązków na danym stanowisku zwróć też uwagę, aby rekruterzy wymienili wszystko to, co Twoja firma ma do zaoferowania. Benefity, wyjazdy integracyjne, karty sportowe, szkolenia, premie i inne dodatki dla pracowników bardzo pozytywnie wpływają na odbiór takiego miejsca zatrudnienia. LinkedIn możesz potraktować w tej sytuacji jako pole do pochwalenia się jakością pracy w Twojej firmie.
3.Nawiązywanie i budowanie relacji biznesowych – social networking
Social media możesz wykorzystać do budowania marki swojej firmy, w taki sam sposób, jak do budowania marki osobistej. Jeżeli nie masz pomysłu w jaki sposób promować swoją działalność i budować sieć kontaktów, a jesteś otwarty na szeroko zakrojone działania w sieci, koniecznie dołącz do LinkedIn!
Zadbaj o uzupełniane informacje o Twojej firmie oraz buduj pozycję eksperta w swojej branży. Szukaj kontaktów, które są dla Ciebie konkurencją, aby obserwować ich działania. Postaw też na znalezienie innych przedsiębiorców i firm, z którymi w dalszej perspektywie możesz nawiązać relacje biznesowe. Dołącz do grup branżowych, prowadź interesujące konwersacje i buduj markę swojej firmy, jako eksperckiej w danej dziedzinie.
Pamiętaj, że stosunkowo łatwo jest nawiązać kontakt, trudniejsze okazuje się natomiast jego utrzymanie. Dbaj o to, aby z profilu Twojej firmy udostępniać ciekawe informacje zamieszczane przez partnerów biznesowych, gratuluj im kolejnych urodzin firmy oraz innych ważnych osiągnięć. Trwałe relacje biznesowe to ogromny potencjał dla Twojej działalności.
Profile na LinkedIn pokazują się bardzo wysoko w wynikach wyszukiwania. Jeżeli chcesz jednak bardziej popracować nad SEO możesz dodać na profilu słowa kluczowe. Wysokie pozycjonowanie Twojej firmy na LinkedIn pozwoli łatwiej znaleźć ją potencjalnym kontrahentom wpisującym w wyszukiwarkę frazy, które zastosowałeś. Optymalizacja profilu pod kątem SEO z pewnością rozwinie social networking Twojego przedsiębiorstwa.
4.Social selling, jak znaleźć i pozyskać partnerów biznesowych na LinkedIn
Skoro wiesz już, że możesz wykorzystać swój profil na LinkedIn do budowania marki osobistej, pozytywnego wizerunku firmy, jako pracodawcy oraz do social networkingu, to warto zastanowić się teraz, jak przekuć tą wiedzę w realne pieniądze. Wszystkie z tych działań mają przecież prowadzić do osiągania zysku, dlatego warto dowiedzieć się jak to zrobić.
Przeprowadzanie procesów marketingowo-sprzedażowych znacząco różni się w obecnych czasach od działań, jakie podejmowano jeszcze kilka lat temu. W dzisiejszych czasach ogromną rolę w generowaniu transakcji zakupowych mają social media. Fakt ten bezpośrednio wiąże się też z tym, że coraz większe wartość ma marketing oparty na relacji. Social seeling polega na budowaniu świadomości marki i interakcji z klientem przy wykorzystaniu mediów społecznościowych.
LinkedIn ma tutaj znaczącą przewagę nad innymi portalami, ponieważ zrzesza użytkowników, którzy pracują na bardzo różnych stanowiskach i pozwala na bezpośrednie docieranie do osób decyzyjnych w firmach. Odpowiednio ukierunkowany prospecting, czyli proces wyszukiwania osób i przedsiębiorstw, które mogą stać się naszymi klientami, może stać się kołem zamachowym dla działań sprzedażowych Twojej marki na tym portalu społecznościowym.
Zdobywanie partnerów biznesowych na LinkedIn powinno poprzedzać staranne zbudowanie marki osobistej lub firmowej, ponieważ znacząco ułatwi budowanie zaufania i docieranie do nowego klienta. Odpowiednie zdjęcie profilowe, przejrzysty i kompleksowy profil, publikowanie artykułów, nawiązywanie kontaktów na grupach, wysyłanie zaproszeń do potencjalnych partnerów biznesowych oraz śledzenie ich działalności być może nie przyniosą Ci natychmiastowych zysków, jednak z pewnością wpłyną na pozytywny obiór Twojej marki. A stąd już tylko krok dzieli się od nawiązania relacji i generowania przychodów, w szczególności na polu B2B.
W bezpłatnej wersji LinkedIn możliwe jest wyszukiwanie leadów sprzedażowych w wyszukiwarce, która umożliwia wybór różnych kryteriów charakteryzujących Twojego potencjalnego klienta. Pozwala ona na przeszukiwanie bazy użytkowników, przedsiębiorstw oraz uczelni. Istnieje też możliwość wyszukiwania po treści, dzięki czemu będziesz mógł dotrzeć do artykułów i postów z obszaru działań interesujących Cię partnerów biznesowych.
Idealnym narzędziem do jeszcze bardziej efektywnego social sellingu jest wspomniany wcześniej LinkedIn Sales Navigator. To płatne konto premium, które otworzy przed Tobą jeszcze większe możliwości marketingu i sprzedaży. Sales Navigator umożliwia wiele rozwiniętych funkcji, które nie są dostępne w bezpłatnej wersji platformy LinkedIn. Należą do nich dużo dokładniejsze filtry wyszukiwania, możliwość zapisania bardzo dużej ilości leadów oraz wysyłania wiadomości „InMail”, przeglądanie dowolnej liczby użytkowników i wiele innych funkcjonalności usprawniających prospecting i pozwalających w późniejszej perspektywie generować zyski.
5.Edukacja
Wśród ogromnych możliwości jakie daje LinkedIn warto wspomnieć też o poszerzaniu wiedzy, które oferuje LinkedIn Learning, czyli internetowa platforma o charakterze edukacyjnym. Część materiałów obecnych w tej witrynie można było znaleźć na stronie Lynda.com, jednak od 2015 roku strona ta została przekształcona. Platforma LinkedIn Learning zawiera ponad 16 tys. filmów oraz szkolenia online z zakresu biznesu, technologii oraz kreatywności. Wideo dostępne są m.in. po hiszpańsku, niemiecku, francusku, portugalsku, a aż 9 tys. z nich jest w języku angielskim. LinkedIn Learning objęte jest płatną subskrypcją, którą zawiera każde konto premium.
Edukacyjna platforma, jaką jest LinkedIn Learning udostępnia bibliotekę materiałów multimedialnych, w których eksperci wielu dziedzin przekazują swoją profesjonalną wiedzę. Istnieje możliwość wzięcia udziału w kursach, których ukończenie i zdanie z pozytywnym wynikiem egzaminu zwieńczone jest otrzymaniem certyfikatu. Zakończone szkolenia i certyfikaty udostępniane są na profilu użytkownika, co wpływa pozytywnie na wizerunek w oczach rekruterów oraz kontrahentów biznesowych.
Kursy na platformie podzielone są na strefy: technologia, biznes i kreatywności. Przykładowe szkolenia w każdej z kategorii to:
technologia – Mobile Development, Database Management, Web development, Security;
biznes – Leadership & Management, Human Resources Training, Online Marketing Training, Finance and Accounting;
kreatywność – Online Graphic Design Training, CAD, Web Design, Motion Graphic and VFX.
Kursy certyfikacyjne zakończone egzaminem, które możesz przerobić na platformie LinkedIn Learning to m.in. Adobe, Online Marketing Certified Associate (OMCA), Society for Human Resource Management (SHRM), Storage Networking Industry Association (SNIA), UNITY 3D, Six Sigma i wiele innych. Warto więc wykorzystać LinkedIn jako źródło wartościowej wiedzy przekazywanej przez ekspertów.
LinkedIn to medium społecznościowe z ogromnym potencjałem, które warto poznać i wykorzystać do swoich celów zawodowych. Możliwości jakie daje to narzędzie stale się poszerzają, a ilość użytkowników rośnie z dnia na dzień. LinkedIn może być szansą na znalezienie nowej, satysfakcjonującej pracy, ale także stanowić medium do promowania własnej marki, budowania sieci kontaktów biznesowych oraz docierania do klienta. Podstawowa wersja tej strony daje zadowalające efekty na wszystkich wspomnianych w tym artykule polach, natomiast konto premium to jeszcze większy potencjał, który przy umiejętnym wykorzystaniu może wznieść na wyżyny każdą markę osobistą oraz firmę.
Specjaliści Assistly doskonale wiedzą jak prowadzić media społecznościowe, budować własną markę i przeprowadzać działania marketingowo-sprzedażowe za pośrednictwem narzędzi, jakie udostępnia LinkedIn. Jeżeli chciałbyś skorzystać z możliwości, jakie daje ta platforma, ale nie posiadasz na to wystarczających zasobów czasowych skontaktuj się z przedstawicielem Assistly za pośrednictwem poniższego przycisku, a my zajmiemy się tym za Ciebie!