ZANIM STWORZYLIŚMY ASSISTLY…
Przez lata budowaliśmy cenne doświadczenie na stanowiskach asystenckich w wielu renomowanych firmach. Zdobyliśmy rzetelną wiedzę na temat terminowej, skrupulatnej oraz usystematyzowanej pracy.
Patrzymy w przyszłość, stawiając na pracę zdalną. Wiemy, że zatrudnianie na stałe pracownika, niesie za sobą duże koszty, a błąd rekrutacyjny potrafi kosztować firmę nawet 90 000 zł.
Dlatego zdalny asystent to rozwiązanie szyte na miarę dzisiejszych oraz nadchodzących czasów – dostosowane w pełni do indywidualnych potrzeb Klienta, który korzystając z naszych usług, znacznie usprawni swój biznes, oszczędzając czas i pieniądze.
Z ASSISTLY BĘDZIESZ MÓGŁ SKUPIAĆ SIĘ NA TYM, CO W TWOJEJ DZIAŁALNOŚCI NAJWAŻNIEJSZE.
Chcemy, by praca stała się dla Ciebie przyjemnością, a nie była jedynie obowiązkiem. Sprawnie i rzetelnie zajmiemy się kwestiami formalnymi i organizacyjnymi, abyś miał więcej czasu na realny oraz kreatywny rozwój – zarówno swojego biznesu i samego siebie.
Wydobędziemy Cię z chaosu i nadmiaru zadań, co w efekcie przyniesie Ci wymierne korzyści, uporządkuje pracę i da więcej przestrzeni na realizację najistotniejszych celów zawodowych oraz prywatnych.
Zespół
Ewa Reformat
Ceo | Founder
Jestem Ewa i jestem właścicielką Assistly. W sumie przez ponad 8 lat pracowałam na stanowiskach asystenckich i zarządczych w mikro, małych i średnich firmach. Dzięki temu doświadczeniu zrozumiałam z jakimi problemami mierzą się przedsiębiorcy w ich codziennej pracy. Assistly powstało jako odpowiedź na potrzeby takiego przedsiębiorcy jak Ty. Pomogę Ci dobrać najbardziej odpowiednią asystentkę wirtualną do Twoich potrzeb, bo wiem w jakich zadaniach sprawdzi się najlepiej.
Marcin Reformat
Sales menager | CO-Founder
Nazywam się Marcin i współtworzę Assistly. Odpowiadam za marketing i sprzedaż. Ze mną porozmawiasz na temat swoich codziennych obowiązków. Dopasuję dla Ciebie asystentkę Assistly, która przejmie Twoje uciążliwe, ale konieczne obowiązki, dzięki czemu zyskasz dodatkowo od 30 minut do 2 godzin dziennie na najważniejsze zadania w swojej pracy i zaoszczędzisz do 78 000 zł rocznie.
Barbara
Koordynatorka Asystentek
W Assistly zajmuję się koordynacją codziennej pracy Asystentek. Jestem odpowiedzialna za rekrutację, wdrożenie nowych pracowników, przydzielanie zadań oraz nadzór nad ich prawidłowym wykonywaniem. Staram się jak najlepiej dbać o efektywną komunikację pomiędzy Asystentką, a Klientem oraz innymi członkami zespołu. Jeśli zostaniesz Naszym Klientem, to właśnie ze mną spotkasz się na pierwszym spotkaniu wdrożeniowym, dzięki czemu zrozumiem Twoje potrzeby i oczekiwania. Na kolejnych etapach współpracy będziemy w stałym, bieżącym kontakcie – odpowiem na każde Twoje pytanie. Będę do Twojej dyspozycji zawsze, kiedy będziesz potrzebować pomocy. Skuteczna komunikacja jest dla mnie kluczowa. W pracy stawiam przede wszystkim na pozytywną i przyjazną atmosferę.
Wiktoria
Account Manager
W Assistly jestem odpowiedzialna za pierwszy kontakt z naszymi Klientami – to ze mną odbędziesz pierwsze spotkanie online, by wybrać najlepsze rozwiązanie dla Twojej firmy względem Twoich konkretnych potrzeb i oczekiwań. Zawsze kieruję się dobrem naszych Klientów, dlatego zależy mi na jak najszybszym odciążeniu Cie z uciążliwych obowiązków, byś mógł zyskać więcej czasu na działania strategiczne i w pełni wykorzystać swój potencjał na maksymalizację zysków i rozwój swojej firmy. W trakcie naszej współpracy możesz zawsze liczyć na moją pomoc i zwrócić się z każdym pytaniem.
Milena
Zdalna asystentka
Jako doświadczona Office Managerka pomogę Ci w zdalnym zarządzaniu biurem, administracją i obiegiem dokumentów. Nie straszne mi zawiłe umowy najmu lub zadania z zakresu consierge. Potrzebujesz zorganizować event lub hotel za granicą – w tym również Ci chętnie pomogę. Moje motto to GET THINGS DONE, więc na pewno każde zadanie doprowadzę do końca.
Kamila
Zdalna asystentka
Odciążę Cię z wyszukiwania istotnych dla Ciebie informacji, wypełnianiu koniecznych wniosków, kontaktu z klientami czy wysyłaniu do nich ofert. Zadania tego typu to żaden dla mnie problem i z chęcią je za Ciebie wykonam.
Klaudia
Zdalna asystentka
Jako wirtualna asystentka przygotowuję spersonalizowane kampanie mailingowe. „Opiekuję się” skrzynką mailową i kalendarzem klientów, pilnuję ważnych terminów i przypominam o zadaniach. Zajmuję się pozyskiwaniem potencjalnych klientów. Współpracuję również z firmami w zakresie wdrażania aplikacji do zarządzania projektami i komunikacją w zespole, wspieram w uporządkowaniu procesów i przepływu informacji w firmie.
Natalia
Zdalna asystentka
Wspieram przedsiębiorców i marki w zakresie obsługi e-commerce oraz social mediów. Zajmuję się tworzeniem copy, grafik oraz wykonuję zadania administracyjne.
Monika
Zdalna asystentka
W Assistly zajmuję się tworzeniem postów na Social Media wraz z ilustracjami, researchem, pisaniem artykułów, a także zadaniami związanymi z obsługą WordPressa.
Na co dzień w swojej pracy korzystam z Canvy, Excela, Fakturowni oraz Sales Navigatora. Wiedza techniczna pozwala mi pomagać klientom gdy pojawiają się problemy ze stronami internetowymi, bazą danych lub procesami.
Kasia
Zdalna asystentka
Absolwentka finansów i zarządzania, od niedawna pasjonatka digital marketingu. Z przyjemnością posłużę pomocą z zarządzaniem fakturami i dokumentacją, tworzeniem zestawień, analizą danych, organizacją projektów, spotkań i wydarzeń, a także tworzeniem i zarządzaniem treściami marketingowymi w języku polskim i angielskim.
Dominika
Zdalna asystentka
Specjalizuję się w obszarze administracyjno-księgowym. Dzięki swojemu doświadczeniu w tej dziedzinie, z łatwością pomogę Ci uporządkować przebieg i rejestr dokumentów. Z chęcią zajmę się również obsługą mediów społecznościowych, wraz z przygotowaniem grafik i korektą treści. Nasza współpraca z pewnością pomoże zoptymalizować Twój czas pracy.
Oliwia
Zdalna asystentka
Z wykształcenia jestem graficzką komputerową. Jako wirtualna asystentka specjalizuję się w obszarze content marketingu i e-commerce. Kompleksowo zajmę się Twoimi Social mediami, newsletterem, kampaniami reklamowymi czy zadaniami związanymi z obsługą WordPressa. To ja piszę teksty na bloga Assistly. Zajmuję się również pozyskiwaniem potencjalnych klientów, dlatego nie jest mi obcy Hubspot czy Linkedin Sales Navigator.