ZANIM STWORZYLIŚMY ASSISTLY…
Przez lata budowaliśmy cenne doświadczenie na stanowiskach asystenckich w wielu renomowanych firmach. Zdobyliśmy rzetelną wiedzę na temat terminowej, skrupulatnej oraz usystematyzowanej pracy.
Patrzymy w przyszłość, stawiając na pracę zdalną. Wiemy, że zatrudnianie na stałe pracownika, niesie za sobą duże koszty, a błąd rekrutacyjny potrafi kosztować firmę nawet 90 000 zł.
Dlatego zdalny asystent to rozwiązanie szyte na miarę dzisiejszych oraz nadchodzących czasów – dostosowane w pełni do indywidualnych potrzeb Klienta, który korzystając z naszych usług, znacznie usprawni swój biznes, oszczędzając czas i pieniądze.
Z ASSISTLY BĘDZIESZ MÓGŁ SKUPIAĆ SIĘ NA TYM, CO W TWOJEJ DZIAŁALNOŚCI NAJWAŻNIEJSZE.
Chcemy, by praca stała się dla Ciebie przyjemnością, a nie była jedynie obowiązkiem. Sprawnie i rzetelnie zajmiemy się kwestiami formalnymi i organizacyjnymi, abyś miał więcej czasu na realny oraz kreatywny rozwój – zarówno swojego biznesu i samego siebie.
Wydobędziemy Cię z chaosu i nadmiaru zadań, co w efekcie przyniesie Ci wymierne korzyści, uporządkuje pracę i da więcej przestrzeni na realizację najistotniejszych celów zawodowych oraz prywatnych.
Zespół

Ewa Reformat
CEO | FOUNDER
Jestem Ewa i jestem właścicielką Assistly. W sumie przez ponad 8 lat pracowałam na stanowiskach asystenckich i zarządczych w mikro, małych i średnich firmach. Dzięki temu doświadczeniu zrozumiałam z jakimi problemami mierzą się przedsiębiorcy w ich codziennej pracy. Assistly powstało jako odpowiedź na potrzeby takiego przedsiębiorcy jak Ty. Pomogę Ci dobrać najbardziej odpowiednią asystentkę wirtualną do Twoich potrzeb, bo wiem w jakich zadaniach sprawdzi się najlepiej.

Marcin Reformat
SALES MANAGER | CO-FOUNDER
Nazywam się Marcin i współtworzę Assistly. Odpowiadam za marketing i sprzedaż. Ze mną porozmawiasz na temat swoich codziennych obowiązków. Dopasuję dla Ciebie asystentkę Assistly, która przejmie Twoje uciążliwe, ale konieczne obowiązki, dzięki czemu zyskasz dodatkowo od 30 minut do 2 godzin dziennie na najważniejsze zadania w swojej pracy i zaoszczędzisz do 78 000 zł rocznie.

Kamila
WIRTUALNA ASYSTENTKA
Jestem Kamila i odciążę Cię z wyszukiwania istotnych dla Ciebie informacji, wypełnianiu koniecznych wniosków, kontaktu z klientami czy wysyłaniu do nich ofert. Zadania tego typu to żaden dla mnie problem i z chęcią je za Ciebie wykonam.

Kamila
WIRTUALNA ASYSTENTKA
Nazywam się Kamila. Pomogę Ci w prowadzeniu SM, tworzeniu grafik w Canvie, przygotowaniu transkrypcji, a także w korekcie tekstów. Dzięki współpracy ze mną zyskasz cenny czas, który będziesz mógł poświęcić na rozwój firmy, hobby lub relaks z najbliższymi.
Milena
WIRTUALNA ASYSTENTKA
Mam na imię Milena i specjalizuję się w social media oraz obszarze księgowo-administracyjnym. Pomogę Ci przygotować konwertujące grafiki oraz posty pod kampanie reklamowe, a dzięki doświadczeniu w sprawach księgowo-administracyjnych odciążę Cię ze żmudnych zadań w tym zakresie.
Ola
WIRTUALNA ASYSTENTKA
Mam na imię Ola i specjalizuję się w przeprowadzaniu researchów, zestawień oraz analiz, zajmuję się też przygotowywaniem prezentacji. Dzięki naszej współpracy nawet 2h dziennie więcej spędzisz robiąc to co dla Ciebie najważniejsze. Zapisz się na rozmowę bym jeszcze w tym tygodniu mogła odciążyć Cię z Twoich zadań.