ZANIM STWORZYLIŚMY ASSISTLY…

Przez lata budowaliśmy cenne doświadczenie na stanowiskach asystenckich w wielu renomowanych firmach. Zdobyliśmy rzetelną wiedzę na temat terminowej, skrupulatnej oraz usystematyzowanej pracy.

Patrzymy w przyszłość, stawiając na pracę zdalną. Wiemy, że zatrudnianie na stałe pracownika, niesie za sobą duże koszty, a błąd rekrutacyjny potrafi kosztować firmę nawet 90 000 zł.

Dlatego zdalny asystent to rozwiązanie szyte na miarę dzisiejszych oraz nadchodzących czasów – dostosowane w pełni do indywidualnych potrzeb Klienta, który korzystając z naszych usług, znacznie usprawni swój biznes, oszczędzając czas i pieniądze.

Z ASSISTLY BĘDZIESZ MÓGŁ SKUPIAĆ SIĘ NA TYM, CO W TWOJEJ DZIAŁALNOŚCI NAJWAŻNIEJSZE.

Chcemy, by praca stała się dla Ciebie przyjemnością, a nie była jedynie obowiązkiem. Sprawnie i rzetelnie zajmiemy się kwestiami formalnymi i organizacyjnymi, abyś miał więcej czasu na realny oraz kreatywny rozwój – zarówno swojego biznesu i samego siebie.

Wydobędziemy Cię z chaosu i nadmiaru zadań, co w efekcie przyniesie Ci wymierne korzyści, uporządkuje pracę i da więcej przestrzeni na realizację najistotniejszych celów zawodowych oraz prywatnych.

Zespół

Ewa Reformat

CEO | FOUNDER

Jestem Ewa i jestem właścicielką Assistly. W sumie przez ponad 8 lat pracowałam na stanowiskach asystenckich i zarządczych w mikro, małych i średnich firmach. Dzięki temu doświadczeniu zrozumiałam z jakimi problemami mierzą się przedsiębiorcy w ich codziennej pracy. Assistly powstało jako odpowiedź na potrzeby takiego przedsiębiorcy jak Ty.  Pomogę Ci dobrać najbardziej odpowiednią asystentkę wirtualną do Twoich potrzeb, bo wiem w jakich zadaniach sprawdzi się najlepiej.

Marcin Reformat

SALES MANAGER | CO-FOUNDER

Nazywam się Marcin i współtworzę Assistly. Odpowiadam za marketing i sprzedaż. Ze mną porozmawiasz na temat swoich codziennych obowiązków. Dopasuję dla Ciebie asystentkę Assistly, która przejmie Twoje uciążliwe, ale konieczne obowiązki, dzięki czemu zyskasz dodatkowo od 30 minut do 2 godzin dziennie na najważniejsze zadania w swojej pracy i zaoszczędzisz do 78 000 zł rocznie.

Kamila

WIRTUALNA ASYSTENTKA

Jestem Kamila i odciążę Cię z wyszukiwania istotnych dla Ciebie informacji, wypełnianiu koniecznych wniosków, kontaktu z klientami czy wysyłaniu do nich ofert. Zadania tego typu to żaden dla mnie problem i z chęcią je za Ciebie wykonam.

Kamila

WIRTUALNA ASYSTENTKA

Nazywam się Kamila. Pomogę Ci w prowadzeniu SM, tworzeniu grafik w Canvie, przygotowaniu transkrypcji, a także w korekcie tekstów. Dzięki współpracy ze mną zyskasz cenny czas, który będziesz mógł poświęcić na rozwój firmy, hobby lub relaks z najbliższymi.

Milena

WIRTUALNA ASYSTENTKA

Mam na imię Milena i specjalizuję się w social media oraz obszarze księgowo-administracyjnym. Pomogę Ci przygotować konwertujące grafiki oraz posty pod kampanie reklamowe, a dzięki doświadczeniu w sprawach księgowo-administracyjnych odciążę Cię ze żmudnych zadań w tym zakresie.

Ola

WIRTUALNA ASYSTENTKA

Mam na imię Ola i specjalizuję się w przeprowadzaniu researchów, zestawień oraz analiz, zajmuję się też przygotowywaniem prezentacji. Dzięki naszej współpracy nawet 2h dziennie więcej spędzisz robiąc to co dla Ciebie najważniejsze. Zapisz się na rozmowę bym jeszcze w tym tygodniu mogła odciążyć Cię z Twoich zadań.

Kontakt

    *- pola obowiązkowe do uzupełnienia

    Czytaj więcej Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Mogą Państwo również wnieść skargę do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi zapytania. Podstawa prawna: przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy. W razie pytań prosimy o kontakt na: michal@assistly.pl. Więcej na ten temat polityka prywatności.

    Polityka Prywatności