Wirtualna sekretarka to zawód przyszłości, wpisujący się w potrzeby wielu firm z branży informatycznej, reklamowej oraz każdej innej, która pozwala na wykonywanie części obowiązków w trybie zdalnym. Pozwala na generowanie znacznych oszczędności dla każdej ze stron, dając jednocześnie ogromne możliwości sprawnego reagowania na bieżące potrzeby i realizację wyspecjalizowanych zadań.

Dzięki ofercie Assistly, przedsiębiorstwa mogą prowadzić wirtualny sekretariat w sposób efektywny i ekonomiczny. Zdalna sekretarka z naszej bazy wykonuje wiele czynności, bez których istnienie firmy nie byłoby możliwe. Zlecanie części zadań na zewnątrz nie spowoduje obniżenia jakości procesów biznesowych. Wręcz przeciwnie – specjalizacja stanowiskowa, jaką po pewnym czasie zyskuje wirtualny sekretariat, gwarantuje realne usprawnienie modelu operacyjnego. Wirtualna sekretarka to usługa o ogromnym potencjale, która dokonała rewolucji w zarządzaniu finansami i czasem pracy.

WIRTUALNY SEKRETARIAT – PODSTAWOWE OBOWIĄZKI ZDALNEJ SEKRETARKI

Katalog zadań, jakie może przejąć wirtualny sekretariat, podlega nieustannemu rozszerzeniu i aktualizowaniu wraz z postępem technologicznym. Delegowanie czynności operacyjnych do wirtualnej sekretarki stało się synonimem efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi oraz bezpośrednim wyrazem mądrej optymalizacji kosztów. Wirtualny sekretariat w Assistly tworzymy na podstawie analizy specyfiki branży Klienta, dobierając kompetencje pracowników pod zapotrzebowanie na wykonywanie określonych zadań. Proponowana przez nas usługa zdalnej sekretarki doskonale sprawdza się w prowadzeniu komunikacji z Klientami. Bieżąca obsługa poczty elektronicznej, odbieranie telefonów, udzielanie informacji o ofercie – to zadania o wysokiej intensywności, które przekładają się na zadowolenie odbiorcy z usług. Te czynności zajmują bardzo dużo czasu, zatem rozsądnym posunięciem może okazać się wykorzystanie wirtualnego sekretariatu i powierzenie mu tego typu prac.

Wirtualna sekretarka doskonale odnajduje się również w pracy polegającej na przygotowywaniu prezentacji, raportów, tworzeniu tekstów na potrzeby marketingu, korekty językowej, tłumaczeniach dokumentów czy administrowaniu forum dyskusyjnym, gdzie zachodzi konieczność kontroli i odpowiedzi na komentarze oraz zapytania. Gruntowne zapoznanie się z ofertą firmy, połączone ze zrozumieniem zasad prowadzonego przez nią biznesu, stanowi fundament profesjonalnej usługi. W Assistly podchodzimy do tego obszaru z niezwykłą skrupulatnością.

ZADANIA WIRTUALNEGO SEKRETARIATU W RAMACH CZYNNOŚCI NADZORCZYCH I ORGANIZACYJNYCH

Wirtualna sekretarka stanowi nieocenioną pomoc podczas organizacji spotkań biznesowych. Wirtualny sekretariat działa tak samo skutecznie, jak jego stacjonarny odpowiednik, zapewniając najlepszą jakość prowadzenia kalendarza firmowego. Zadaniem, jakie z powodzeniem przejmuje zdalna sekretarka, jest również kontrola postępu prac przez podwykonawców, a także nadzór nad projektami. Organizacja podróży służbowych stanowi ważny element działalności wielu firm, który pochłania ogromną ilość energii. Uwzględnienie wszelkich kwestii zapewniających komfort i bezpieczeństwo podróży wymaga kompleksowego podejścia. Oddanie tych czynności do wykonania przez wirtualny sekretariat pozwala uwolnić zasoby czasowe, które można przeznaczyć na merytoryczne przygotowanie do konferencji lub zadań w lokalizacji zewnętrznej.

ZDALNA SEKRETARKA – USŁUGA NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE

Assistly to miejsce kompleksowego wyposażenia firm w rozwiązania zdalne, które redefiniują pojęcie outsourcingu. Wirtualny sekretariat przynosi wiele niekwestionowanych zalet – umożliwia ograniczenie wydatków, zapewnia komfortowe warunki pracy, przeciwdziała zjawisku wykluczenia zawodowego na skutek czynników, które skutecznie powstrzymałyby daną osobę przed podjęciem pracy stacjonarnej. Zdalna sekretarka przynosi firmom niezbędne oszczędności, pobudzając bardziej efektywne wykonywanie zadań. Nie cofamy się przed żadnym zleceniem, traktując każdego przedsiębiorcę w sposób indywidualny. Zachęcamy do zapoznania się z ofertą Assistly, która integruje najlepsze mechanizmy prowadzenia wirtualnego sekretariatu.

Kontakt

    *- pola obowiązkowe do uzupełnienia

    Czytaj więcej Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Mogą Państwo również wnieść skargę do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi zapytania. Podstawa prawna: przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy. W razie pytań prosimy o kontakt na: michal@assistly.pl. Więcej na ten temat polityka prywatności.

    Polityka Prywatności