ZANIM STWORZYLIŚMY ASSISTLY…

Przez lata budowaliśmy cenne doświadczenie na stanowiskach asystenckich w wielu renomowanych firmach. Zdobyliśmy rzetelną wiedzę na temat terminowej, skrupulatnej oraz usystematyzowanej pracy.

Patrzymy w przyszłość, stawiając na pracę zdalną. Wiemy, że zatrudnianie na stałe pracownika, niesie za sobą duże koszty, a błąd rekrutacyjny potrafi kosztować firmę nawet 90 000 zł.

Dlatego zdalny asystent to rozwiązanie szyte na miarę dzisiejszych oraz nadchodzących czasów – dostosowane w pełni do indywidualnych potrzeb Klienta, który korzystając z naszych usług, znacznie usprawni swój biznes, oszczędzając czas i pieniądze.

Z ASSISTLY BĘDZIESZ MÓGŁ SKUPIAĆ SIĘ NA TYM, CO W TWOJEJ DZIAŁALNOŚCI NAJWAŻNIEJSZE.

Chcemy, by praca stała się dla Ciebie przyjemnością, a nie była jedynie obowiązkiem. Sprawnie i rzetelnie zajmiemy się kwestiami formalnymi i organizacyjnymi, abyś miał więcej czasu na realny oraz kreatywny rozwój – zarówno swojego biznesu i samego siebie.

Wydobędziemy Cię z chaosu i nadmiaru zadań, co w efekcie przyniesie Ci wymierne korzyści, uporządkuje pracę i da więcej przestrzeni na realizację najistotniejszych celów zawodowych oraz prywatnych.

Zespół

Ewa Reformat

Ceo | Founder

Jestem Ewa i jestem właścicielką Assistly. W sumie przez ponad 8 lat pracowałam na stanowiskach asystenckich i zarządczych w mikro, małych i średnich firmach. Dzięki temu doświadczeniu zrozumiałam z jakimi problemami mierzą się przedsiębiorcy w ich codziennej pracy. Assistly powstało jako odpowiedź na potrzeby takiego przedsiębiorcy jak Ty.  Pomogę Ci dobrać najbardziej odpowiednią asystentkę wirtualną do Twoich potrzeb, bo wiem w jakich zadaniach sprawdzi się najlepiej.

Marcin Reformat

Sales menager | CO-Founder

Nazywam się Marcin i współtworzę Assistly. Odpowiadam za marketing i sprzedaż. Ze mną porozmawiasz na temat swoich codziennych obowiązków. Dopasuję dla Ciebie asystentkę Assistly, która przejmie Twoje uciążliwe, ale konieczne obowiązki, dzięki czemu zyskasz dodatkowo od 30 minut do 2 godzin dziennie na najważniejsze zadania w swojej pracy i zaoszczędzisz do 78 000 zł rocznie.

Barbara

Koordynatorka Asystentek

W Assistly zajmuję się koordynacją codziennej pracy Asystentek. Jestem odpowiedzialna za rekrutację, wdrożenie nowych pracowników, przydzielanie zadań oraz nadzór nad ich prawidłowym wykonywaniem. Staram się jak najlepiej dbać o efektywną komunikację pomiędzy Asystentką, a Klientem oraz innymi członkami zespołu. Jeśli zostaniesz Naszym Klientem, to właśnie ze mną spotkasz się na pierwszym spotkaniu wdrożeniowym, dzięki czemu zrozumiem Twoje potrzeby i oczekiwania. Na kolejnych etapach współpracy będziemy w stałym, bieżącym kontakcie – odpowiem na każde Twoje pytanie. Będę do Twojej dyspozycji zawsze, kiedy będziesz potrzebować pomocy. Skuteczna komunikacja jest dla mnie kluczowa. W pracy stawiam przede wszystkim na pozytywną i przyjazną atmosferę.

Wiktoria

Account Manager

W Assistly jestem odpowiedzialna za pierwszy kontakt z naszymi Klientami – to ze mną odbędziesz pierwsze spotkanie online, by wybrać najlepsze rozwiązanie dla Twojej firmy względem Twoich konkretnych potrzeb i oczekiwań. Zawsze kieruję się dobrem naszych Klientów, dlatego zależy mi na jak najszybszym odciążeniu Cie z uciążliwych obowiązków, byś mógł zyskać więcej czasu na działania strategiczne i w pełni wykorzystać swój potencjał na maksymalizację zysków i rozwój swojej firmy. W trakcie naszej współpracy możesz zawsze liczyć na moją pomoc i zwrócić się z każdym pytaniem.

Milena

Zdalna asystentka

Jako doświadczona Office Managerka pomogę Ci w zdalnym zarządzaniu biurem, administracją i obiegiem dokumentów. Nie straszne mi zawiłe umowy najmu lub zadania z zakresu consierge. Potrzebujesz zorganizować event lub hotel za granicą – w tym również Ci chętnie pomogę. Moje motto to GET THINGS DONE, więc na pewno każde zadanie doprowadzę do końca.


Kamila

Zdalna asystentka

Odciążę Cię z wyszukiwania istotnych dla Ciebie informacji, wypełnianiu koniecznych wniosków, kontaktu z klientami czy wysyłaniu do nich ofert. Zadania tego typu to żaden dla mnie problem i z chęcią je za Ciebie wykonam.


Klaudia

Zdalna asystentka

Jako wirtualna asystentka przygotowuję spersonalizowane kampanie mailingowe. „Opiekuję się” skrzynką mailową i kalendarzem klientów, pilnuję ważnych terminów i przypominam o zadaniach. Zajmuję się pozyskiwaniem potencjalnych klientów. Współpracuję również z firmami w zakresie wdrażania aplikacji do zarządzania projektami i komunikacją w zespole, wspieram w uporządkowaniu procesów i przepływu informacji w firmie.



Natalia

Zdalna asystentka

Wspieram przedsiębiorców i marki w zakresie obsługi e-commerce oraz social mediów. Zajmuję się tworzeniem copy, grafik oraz wykonuję zadania administracyjne.


Monika

Zdalna asystentka

W Assistly zajmuję się tworzeniem postów na Social Media wraz z ilustracjami, researchem, pisaniem artykułów, a także zadaniami związanymi z obsługą WordPressa.

Na co dzień w swojej pracy korzystam z Canvy, Excela, Fakturowni oraz Sales Navigatora. Wiedza techniczna pozwala mi pomagać klientom gdy pojawiają się problemy ze stronami internetowymi, bazą danych lub procesami.

Kasia

Zdalna asystentka

Absolwentka finansów i zarządzania, od niedawna pasjonatka digital marketingu. Z przyjemnością posłużę pomocą z zarządzaniem fakturami i dokumentacją, tworzeniem zestawień, analizą danych, organizacją projektów, spotkań i wydarzeń, a także tworzeniem i zarządzaniem treściami marketingowymi w języku polskim i angielskim.

Dominika

Zdalna asystentka

Specjalizuję się w obszarze administracyjno-księgowym. Dzięki swojemu doświadczeniu w tej dziedzinie, z łatwością pomogę Ci uporządkować przebieg i rejestr dokumentów. Z chęcią zajmę się również obsługą mediów społecznościowych, wraz z przygotowaniem grafik i korektą treści. Nasza współpraca z pewnością pomoże zoptymalizować Twój czas pracy.

Oliwia

Zdalna asystentka

Z wykształcenia jestem graficzką komputerową. Jako wirtualna asystentka specjalizuję się w obszarze content marketingu i e-commerce. Kompleksowo zajmę się Twoimi Social mediami, newsletterem, kampaniami reklamowymi czy zadaniami związanymi z obsługą WordPressa. To ja piszę teksty na bloga Assistly. Zajmuję się również pozyskiwaniem potencjalnych klientów, dlatego nie jest mi obcy Hubspot czy Linkedin Sales Navigator.

Kontakt

    *- pola obowiązkowe do uzupełnienia

    Czytaj więcej Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Mogą Państwo również wnieść skargę do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi zapytania. Podstawa prawna: przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy. W razie pytań prosimy o kontakt na: michal@assistly.pl. Więcej na ten temat polityka prywatności.

    Polityka Prywatności