Codzienne obowiązki w firmie, chociaż konieczne potrafią być naprawdę uciążliwe dla wielu osób. Wiemy, jak Ci pomóc!

Wirtualna asystentka – kto to?

Dla wielu wirtualna asystentka może brzmieć jak tajemnicze pojęcie z zakamarków technologii, ale tak naprawdę, to osoba, która pracuje w formie zdalnej jako asystentka. Zamiast siedzieć w biurze obok Ciebie, ta profesjonalistka wspiera Cię w wykonywaniu codziennych obowiązków z dowolnego miejsca na świecie, korzystając z narzędzi komunikacyjnych dostępnych w sieci.

Profesjonalnie przygotowane wirtualne asystentki Assistly posiadają niezbędne kompetencje i doświadczenie. Korzystają ze sprawdzonych rozwiązań, wykorzystywanych w codziennej praktyce. Zadania, które do tej pory wykonywałeś samodzielnie, teraz będą realizowane przez wirtualne asystentki skutecznie i profesjonalnie.

Praca wirtualnych asystentek to usługi o naprawdę szerokim zakresie. Może to być organizacja wyjazdu służbowego, zarządzanie podstawowym narzędziem, jakim jest kalendarz, wyszukiwanie informacji, tworzenie bazy danych czy przeprowadzenie badania rynku. Umiemy stworzyć ciekawą stronę internetową, przygotować newsletter i dbać o pozytywny wizerunek Twojej firmy za pomocą bloga oraz profili w social media (Facebook, Instagram, Linkedin, itp.). Reagujemy na bieżąco na pojawiające się problemy. Dostosowujemy naszą pracę w odpowiedzi na wszelkie Twoje uwagi.

Wirtualna asystentka – korzyści z zatrudnienia

Przede wszystkim, elastyczność. Dzięki pracy zdalnej wirtualna asystentka może dopasować swoje godziny pracy do Twoich potrzeb, co oznacza, że ​​możesz uzyskać wsparcie w dowolnym czasie, bez względu na strefy czasowe czy dni tygodnia. Ponadto unikasz konieczności ponoszenia kosztów związanych z zatrudnianiem pracownika na etat, takich jak składki ZUS, ubezpieczenia czy koszty biurowe. To rozwiązanie pozwala Ci zaoszczędzić czas i pieniądze, jednocześnie zyskując profesjonalne wsparcie.

Wirtualna asystentka to najlepszy wybór dla każdej osoby potrzebującej skutecznej pomocy w realizacji obowiązków służbowych i prywatnych.
To oferta skierowana do klientów w całej Polsce, bez względu na branżę, w której działają.

Z usług agencji Assistly korzystają m.in.:

  • właściciele mikroprzedsiębiorstw oraz małych i średnich firm, zatrudniający od kilku do kilkunastu pracowników;
  • osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą, w tym szkoleniowcy, coachowie, trenerzy personalni oraz inne osoby sprzedające własne produkty lub świadczące usługi;
  • freelancerzy, twórcy internetowi, zwłaszcza youtuberzy, blogerzy;
  • osoby prywatne, często zajmujące zawodowo wysokie stanowiska, którym wirtualna asystentka pomaga w codziennych pozabiznesowych sprawach.

Ile kosztuje zatrudnienie?

Assistly gwarantuje konkurencyjne, korzystne ceny usług. Oferujemy różne sposoby płatności, co pozwala dopasować je do indywidualnych potrzeb i możliwości klienta.

Proponujemy wygodny model rozliczeń na podstawie każdej godzinę, którą wirtualna asystentka przeznaczy na pracę dla Ciebie. Im wyższa jest ich liczba, tym koszt każdej roboczogodziny zmniejsza się. Dzięki takiej opcji nie musisz z wyprzedzeniem określać, ile godzin pracy zlecisz nam w danym miesiącu.

Dajemy także możliwość płatności w formie miesięcznego abonamentu. To z góry określona kwota zakładająca wykorzystanie konkretnej liczby godzin w miesiącu. Jeśli masz jasno określony zakres obowiązków i zadań do wykonania oraz potrafisz oszacować czas potrzebny na ich realizację, śmiało skorzystaj z tej opcji.

Jak zatrudnić zdalną asystentkę Assistly?

  1. KROK PIERWSZY – DARMOWA KONSULTACJA

Poznajemy Twoje potrzeby, cele, wyzwania i oczekiwania.

  1. KROK DRUGI – PROPOZYCJA WSPÓŁPRACY

Po dogłębnej analizie Twojej sytuacji przedstawiamy naszą ofertę i zasady współpracy. Wskazujemy najkorzystniejszy dla Ciebie pakiet usług.

  1. KROK TRZECI – PODPISANIE UMOWY

Podpisujemy umowę na pakiet, który wybrałeś i rozpoczynamy współpracę. Przyjmujemy od Ciebie zadania do wykonania.

  1. KROK CZWARTY – REALIZACJA I KONTYNUACJA

Przystępujemy do realizacji powierzonych zadań. Otrzymuje je odpowiednia wirtualna asystentka. Po ich wykonaniu czekamy na Twoje uwagi. Omawiamy potrzebę i możliwości kontynuowania naszych działań. Renegocjujemy umowę, dostosowując ją do Twoich długofalowych oczekiwań.

Umów się na niezobowiązującą konsultację i sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *